Alla inlägg den 11 maj 2009

Av emelie - 11 maj 2009 21:56


då har syrran farit till usa, och mamma ringde för nån timme sen och sa att hon hade landat i new york, staden som aldrig sover.

lyckos henne då.  jag är iaf i lägenheten nu, själv. nä där ljög jag allt.

jag har ju söttjoffsan och hon är ett mycket bra sällskap. hon har redan gått och lagt sig som jag också ska göra så fort morfar har varit här och hämtat pappren. ska lägga mig i sängen och se sex and the city på tv. ett av dom få program jag följer faktiskt, ser the hills lite då och då med och självklart är jag en trogen följare av andra avenyn. imorgon ska jag rida piggis, hon ska ta spruta så dom närmaste dagarna kan vi bara skritta men sen i helgen kör vi lite hoppning.

idag iaf dryg dag på skolan, långa tråkiga lektioner och slutade halv 4. veckan börjar dåligt, men imorgon har vi kortdag och de känns skönt eftersom jag har lite bråttom till stallet då också.


matte nationella på onsdag, tog hem matteboken för att jobba idag men de gör jag imorgon ist. och imorgon tänkte jag ha en lite lugn kvällmed lite ansiktsmask och nått gott och självklart onyttigt.


jaja, nu säger jag godnatt ;)

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite!
 Vet vem du är!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards