Alla inlägg den 12 maj 2009

Av emelie - 12 maj 2009 22:03


känns som jag har hunnit en del saker idag,

*skola, stallet,matlagning, diska och städa, övningskört, varit på fika hos mormor och morfar

och nu ska jag sätta mig resten av kvällen och plugga matte, kul va? jag kommer somna, har ingentligen ingen ork för pluggandes, men  nationella imorgon och de känns inge vidare faktiskt. så, nä min vänner, klockan är mycket och jag har många många sidor och tal i boken som väntar på att få mig på dåligt humör när jag inte fattar nånting av de jag gör.


tjoffsan är iaf en lustig filur de må jag säga.

och mycket bra sällskap, hon ger en ett gott skratt den lillfisen.


söt mamma jag har va, hon ringde nu för tredje gången inom en timme.


och har hört lite från Usa och från elin. nu är de ju dag där, 6 timmars tidsskillnad. dom har de iaf bra, och bra väder. och närmare i veckan ska dom göra lite utflytker och upptäcka usa. jag vill också!


saknar min sötnos också!


godnatt

Av emelie - 12 maj 2009 19:07


ja då var jag hemma igen.

for till stallet halv 2 och så kom morfar och hämtade mig vid 6.

blev alltså nå timmar där. red piggan till ridskolan och så fick hon sin spruta och de gick jätte bra. 

nu är ja dö hungrig och ska äta tacogratäng med tacochips, frästande va? ;)

sen om 20 minuter kommer mamma och pappa och hämtar mig och så ska vi på fika till mormor och morfar, sen kommer jag sova bra inatt.


tjoffsan håller på busa, och ligger under en matta, gullungen ;)

Av emelie - 12 maj 2009 12:54



slutade tolv idag och vi har bara haft ett litet träningspass och lite yoga och avslappning hela dagen.
låter som en härlig dag va? riktig skön. hade inställd svenska så jag stack hem på engång för jag ska ju iväg till stallet.

ingen sol,  tror de kommer bli åska. himlen är svart åt alla håll och de, ja de känns lite lurt i luften. får hoppas jag hinner rida klart innan de blir nå regn. och tänkt om de börja åska och så sitter jag ensam i lägenheten, jag som är dörädd för åska. jag och tjoffsan får väl krypa ner under täcket då. 


nu skiner solen helt plötsligt

men nu har jag bråttom till bussen, tjiong

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite!
 Vet vem du är!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards