Alla inlägg den 13 maj 2009

Av emelie - 13 maj 2009 23:03


har precis sett klart sex and the city. va jag älskar den serien.

gick iaf bra att rida piggis, tog en stund på volten.

nu ska jag ta en macka och sen krypa ner i sängs med tjoffsan.


en vecka kvar till stockholm till min sötnos.

 han har fixa hotellrum till gatufesten som vi bo i.

egentligen har jag inte råd att bo på hotell, eftersom jag fortfarande inte har  hittat nått sommarjobb, men björn säger att han betalar, men jag ska försöka skaffa lite pengar så jag kan bidra med lite iaf :)

åh va han skämmer bort mig ;p


jag är iaf väldigt film sugen, och vilken film kan då vara bättra än dirty dancing 1 och 2.  favoritfilmer!


lite filmtips, filmer jag älskar :

dirty dancing 1 & 2, underbar och romantisk dans film

goal 1 & 2, egentligen brukar jag inte gilla fotbollsfilmer men den här filmen är verkligen hur bra som hellst.

ps sista sommaren,  romantisk och sorlig, UNDERBART BRA! min och lindas sommarfilm, remember linda?

pretty women, en film jag älskar, romantiskt. sånna filmer är jag!

honey, ni som inte sett den, se den.

twilight, man blir som förälskad i den filmen. helt underbar.

och sista som jag orkar räkna upp är:

into the blue, sommar och härlig film. spännande och romantiskt, riktigt bra.


ja nu vet ni va jag har för film smak, skräckisar ligger på minus, hugaligen.



Av emelie - 13 maj 2009 18:29


jag slumrade till och ställde veckarklockan på 3,  men så trött som jag var stannde jag i sängen tills halv 4 och fick sedan väldigt bråttom till busstation.

nu har jag iaf min laddare, en hel dag utan mobil känns faktiskt tomt.

och när jag startade den kom sms på sms. 

när jag kom hem åt jag inbakadfläskfile, och ja de är lika gott som de låter.

mums! vilken tur att jag har världens bästa mormor och morfar! ;)


jag ska strax gå iväg till bussen, iväg mot stallet. ska bara skritta piggan idag eftersom hon tog spruta igår. och sen har jag insläppet, så är nog tillbaka i lägenheten igen kring 8-9. sen ska jag sova, inte min dag idag. är så himla trött. men imorgon kommer bli en skön dag, för  vi ska bara till företagen och hjälpa till att packa, och jag och emma ska dit på eftermiddagen så på dagen ska vi bara skriva lite om produkterna.  låter inte som en alltför jobbig dag :)

nä, nu ska jag kila, goodbye

 

jag och hilda har letat fram lite godingar på youtube 



Av emelie - 13 maj 2009 14:07


 kom knappt upp imorse, hade 10 minuter på mig att fika och fixa iordning mig. och nu är jag hemma igen från skolan, nationella avklarar, håller tummarna.

 men nu är jag iaf helt död. jag är så jäkla trött, så tänkte ta och vila en stund och om en timme ska jag ner till busstation igen och få min mobil laddare som Ida har varit snäll och tagit med eftersom jag glömt den hemma i lugnvik. 

min mobil är hel död, så ni vet. men fungerar igen om nån timme.

stallet senare.


godnatttttt

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite!
 Vet vem du är!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards