Alla inlägg den 14 maj 2009

Av emelie - 14 maj 2009 22:05


har massvis med foton på kameran jag vill lägga in här, 

imorgon får jag kabeln, så då blir de bilder :)

hold out my friends!


godnatt

Av emelie - 14 maj 2009 21:31


 klar för idag ja! eller disken och sex and the city sen slocknar mina ögon totalt, och min hjärna ska äntligen få vila.

mamma glömde ge mig skåp nyckeln idag när hon var i kramfors, typiskt. tur man har snälla grannar hemma i lugnvik, Ida får rycka ut igen, och de tackar jag för! :)

och jag  kom hem från stallet kring 7 och var dö hungrig och less.

så när pappa sprang in med en pizza, och jag fått i mig var jag nöjd igen.

har hunnit tvätta också.

jag känner mig verkligen inte motiverad för imorgon, mässan. ska försöka hålla humöret på topp ändå, och måste säga att jag och emma lyckade bra även fast vi egentligen inte förstog va vi skulle göra, tummen upp till oss! (y)

stilmässa hotellkramm:

fredag  kl 11-18

lördag  kl 11-17

be there!


jag har snacka med sis från Usa på msn idag, jag hade ungefär 1000 frågor att ställa, och hon säger att de otroligt fint där och alla husen är jätte fina och hon bor jätte fint också. idag hade de regnat där så dom hade inte varit på nått äventyr idag, men klockan var ju bara 2 där när jag prata med hon, och solen började skina,  så vem vet va dom gör senare idag.

känns konstig att säga så, snart natten här och dag där ;p

iaf så sa jag åt hon att jag vill ha någon för att jag tar hand om lägenheten, tjoffsan och piggan, så vi får väl se va hon kommer hem med ;) 

kanske vet jag va de är? ;p


nu ska jag ta mig en glass som mamma köpte till mig idag, som ligger i frysen och väntar på mig ;) 


och idag fyller Ida karlsson 17 år, grattis älskade barndomsvän! :)


Av emelie - 14 maj 2009 16:34


härligt väder ute, men ändå inte min dag idag.

jag har nämligen låst in min nyckel i skåpet på skolan eller tappat den.

typsikt mig, och så har jag väskan i skåpet. och i väskan har jag saker jag behöver. ajja, mamma och pappa ska in till kramfors så då skulle dom ta med extra nyckel, men vi är ju inte på skolan nått imorgon eftersom vi har mässan på kramm, men får väl springa dit på lunchen och hämta väskan.


nu har jag lite bråttom, ska till stallet och sen kommer mamma och pappa och hämtar mig så far vi och handlar, behöves lite till kylen hit så de ska vi fixa :)


snart sommar lov, gu va skönt och snart gatufesten och jag längtar sjukt mycket. emd will be there, nörd jag haha ;)

 men de kommer många rätt bra artister till gatu, kommer bli great!



Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite!
 Vet vem du är!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards