Direktlänk till inlägg 27 april 2009

måndag!

Av emelie - 27 april 2009 20:33


gött att vara tillbaka med klassen, en hel del att prata om, känns som jag har missat skit mycket fast jag bara var borta 1 vecka. men de tar jag snabbt igen.

bara dyng lektioner hela dagen, men sista lektion på el ska jag inte klaga på iaf, vi tjatade åt oss godis så emma och sara sprang iväg på dollar och köpte gotta och dricka så satt vi hela lektionen och pratade om  vad som är typsikt  killar och tjejer och åt godis :)) när jag kom hem somnade jag ju självaklart och vaknade 19.oo, typiskt, hur ska jag kunna sova i kväll som?

imorgon skön dag på skolan, och jag och hilda ska inviga sylos nya place meden fet kebabrulle, göttans! och på torsdag ska jag till docksta, och spendera kvällen och natten där med blandannat hilda hanna linda erika linn henke christian emil, dom jag vet. grillning och bastu, kommer bli en härlig kväll :) och kanske en favorit i repris? vi ska vara i samma stuga de här året med, samma gäng + hilda och linn. och kanske blir de ett dopp i sjön i år igen? ;))


bilder från förra årets valborg.

valborg 08



jag och pluttos  i stugan

 då gickman i short och linne, lite annat i år kanske.




valborg 08




henke och christian på bryggan vi bada förra året, de här året troligen is?





valborg 08




christian jag linda och eric for iväg och tog stekar bilder.




valborg 08







stekar bild,

kanske vi tar sån i år med? ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emelie - 30 augusti 2009 15:51

  jag ser att de fortfarande är några som är inne och läser den här bloggen varje dag, vilket borde vara rätt tråkigt eftersom jag aldrig uppdaterar här. men ni som är inne på den här och snokar kan få hjälpa mig lite idag. eller vi ska tillsammans h...

Av emelie - 11 juli 2009 00:32

  livet leker, right?   emelieedjupenstrom.blogg.se  

Av emelie - 8 juli 2009 16:40

  Morsning korsning.   dålig updatering här, men de är därför jag lägger mer enegri på andra bloggen. kika in där ist,  här är de dålig updatering serru ;) ...

Av emelie - 1 juli 2009 23:54

  vill ni veta en hemlighet?   jag har en till blogg, den hittar ni här! ...

Av emelie - 1 juli 2009 23:50

  Idag är det 6 månader sen du lämnade oss. ett halvår ..  det är fortfarande ofattbart.   Vi tänker på dig och saknar dig. Hoppas du har det bra där uppe. Vi ses lite senare, Arvid. <3 ...

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite!
 Vet vem du är!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards