Direktlänk till inlägg 4 maj 2009

måndag igen!

Av emelie - 4 maj 2009 20:19


dålig uppdatering ihelgen beror på haft bättre saker för mig.

torsdag, valborg. dagen började med skola, och sminktimme. övning på modellerna inför trendshowen på fredag. evelina är min modell, och jag sminkade henne, fick färgerna grön och rosa, osäker fortfarande om jag ska ha exakt så på trendshowen, men de återstår att se.tog kvart i 4 bussen iväg mot docksta, gick till rövarbyn och till stugorna vi hyrt. efter en stund kom henke och hanna, sen linda emil och christian. vi grillade, bastade, badade, och ba mådde. riktig härligt valborg men härliga personer måste jag säga :) kom i sängs ganska sent, sovde upp på loftet. och vaknade klockan 7 av att de var så varmt att de var svårt att andas. sov en stund till sen låg jag och hilda och drog oss nån timme tills vi till sist klev upp och alla satte igång med städningen. solen sken, och de var riktigt skönt så när städningen i stugorna var klar satte vi oss och stekte i solen, och vid 2 åkte jag hem till lugnvik. tog första bästa buss till kramfors och for iväg och handla med syrran och amanda :) klockan 6 kom björn med bussen, och han satte igång med grillningen här utanför lägenheten :)  på lördagen klockan 10 kom mormor och morfar och hämtade mig och björn, sis hade hopptävling och vi var där och hejjade. hon vann en klass och kom tvåa i en annan :) sen for vi till mamma och pappa och åt grillat idag med, och sen kom elin dahlander och så for vi iväg mot sollefteå för lite bowling, och tänka sig, jag har bowla en gång i mitt liv för nått år sen och jag vann den totala poängen ;) och första omgången. somnade ganska fort när vi kom tillbaka till lägenheten och på söndagen följade jag björn och sis med mamma och pappa till sundsvall för lite shopping. jag sökte skor, men hittade inga som jag fäste mig vid, men en tröja, ett linne och en klänning blev de iaf :) skjussade björn till midlanda och så tog han flyget hem till stockholm. och idag har vi bara haft dryga lektioner, slutade tidigare och gick hem till lägenheten och sov, som jag igentligen inte ska göra men. vaknade klockan 6 och gjorde lite käk, och nu ska jag diska.

hare bra!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emelie - 30 augusti 2009 15:51

  jag ser att de fortfarande är några som är inne och läser den här bloggen varje dag, vilket borde vara rätt tråkigt eftersom jag aldrig uppdaterar här. men ni som är inne på den här och snokar kan få hjälpa mig lite idag. eller vi ska tillsammans h...

Av emelie - 11 juli 2009 00:32

  livet leker, right?   emelieedjupenstrom.blogg.se  

Av emelie - 8 juli 2009 16:40

  Morsning korsning.   dålig updatering här, men de är därför jag lägger mer enegri på andra bloggen. kika in där ist,  här är de dålig updatering serru ;) ...

Av emelie - 1 juli 2009 23:54

  vill ni veta en hemlighet?   jag har en till blogg, den hittar ni här! ...

Av emelie - 1 juli 2009 23:50

  Idag är det 6 månader sen du lämnade oss. ett halvår ..  det är fortfarande ofattbart.   Vi tänker på dig och saknar dig. Hoppas du har det bra där uppe. Vi ses lite senare, Arvid. <3 ...

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite!
 Vet vem du är!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards